WEB2ALL - דיגיטל
חיפוש

קידום אורגני או ממומן – מה כדאי לך יותר?

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

לכל שיטת קידום יש יתרונות משלה, אבל חשוב להכיר את האפשרויות שעל הפרק על מנת למצוא את הדרך הכי משתלמת ויעילה. במאמר הבא נציג את ההבדלים בין קידום אורגני או ממומן ונבין כיצד מקבלים החלטה מושכלת

קידום אורגני או ממומן תקף למנועי חיפוש כגון גוגל. ההבדל הוא שבקידום ממומן משלמים כסף על מנת להופיע בראש תוצאות החיפוש של ביטויים מסוימים, בעוד בקידום אורגני מנסים להשיג את אותה מטרה בצורה טבעית. מטבע הדברים, להבדלים הללו בין קידום אורגני או ממון יש שורה ארוכה של השלכות ומאוד חשוב להכיר אותן.

 

 

מה ההשלכות של קידום אורגני?

קידום אורגני מבצעים באמצעות מחקר מילות מפתח ולאחר מכן השקעה בתוכן. כאשר התוכן באתר איכותי, מניע לפעולה, מציע ערך מוסף ומשלב בתוכו בצורה הגיונית ביטויי מפתח שרלוונטיים לנושא או למוצר, האלגוריתם של מנועי החיפוש יידע לזהות את זה. עם הזמן, האלגוריתם ידרג גבוה את האתר ויפנה אליו את הגולשים.

המשמעות של קידום אורגני היא שמבססים את המעמד של האתר ומייצרים עבורו יתרון מול המתחרים. מנגד, זה אומר שעובר זמן מהרגע שבו מתחילים את מאמצי הקידום ועד שרואים תוצאות. אז נכון שהתוצאות הן לטווח ארוך, אבל הן דורשות יחסית המון סבלנות.

 

 

מה ההשלכות של קידום ממומן?

קידום ממומן מאפשר להבליט את האתר ולהביא אליו את הגולשים באופן מיידי. אם רוצים להופיע בראש תוצאות החיפוש של ביטויים מסוימים, כל מה שצריך לעשות זה להשתתף במכרז שמופעל על ידי מנוע החיפוש ולשלם בהתאם: ככל שהביטוי מבוקש יותר אצל הלקוחות והגולשים, כך המחיר שלו יעלה.

מטבע הדברים, ההשלכות של קידום ממומן הן שרואים תוצאות מהר מאוד. באמצעות התוצאות הללו אפשר להבליט את המוצרים עצמם, את אתרי המסחר באופן כללי או את השירות שמציעים לקהל היעד והלקוחות. כמו כן, קידום ממומן הוא דרך מעולה לשלב קמפיין אגרסיבי עם עוד רשתות תקשורת לרבות מדיה מסורתיים.

 

 

איך נדע מה יותר מתאים לנו?

את שיטת הקידום בוחרים לפי המטרות שמנסים להשיג ולפי מסגרת התקציב. אם המטרות הן לקדם את האתר, אפשר להשקיע בקידום אורגני ובתקציב יחסית נמוך. אבל אם רוצים לשווק מוצר ספציפי במהלך קמפיין לתקופה קצרה, אפשר להשתמש בקידום ממומן.כמו כן, כדאי לחשוב על שילוב בין מאמצי הקידום.

השילוב מאפשר להבליט באופן אורגני את האתר, אך להביא אליו לקוחות ולעבות את התנועה ואת נפח הגלישה באמצעות קידום ממומן של ביטויים פחות יקרים. כאן הדוגמא הכי טובה היא קידום של גריל גז מומלץ באמצעות מגוון תכנים שעוסקים בנושא של צליית בשר וברביקיו – בלי להתפשר על קידום ממומן של דגמי גרילים ספציפיים או של ביטויים מיוחדים.

קידום ממומן

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם