כמה זמן לוקח התהליך של הקמת חנות וירטואלית מאפס

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

כפטריות לאחר הגשם, צצות להן יותר ויותר חנויות ברחבי האינטרנט. אין ספק שהעתיד הולך לשם, ומגפת הקורונה שהעבירה את רוב המסחר לזירה הדיגיטלית, הוכיחה זאת.

נותני שירות וספקים רבים הפכו את השירותים שלהם לדיגיטליים, ובעידן של היום ניתן למצוא כל דבר ברשת – ממקררים ועד מוצצים לתינוק.

הקמת חנות וירטואלית מאפשרת בעצם להקים "סניף" נוסף של העסק שלכם ברשת, ועל כן היא חשובה במיוחד.

 

למה לי לפתוח חנות וירטואלית

למרות המגמה הברורה של מעבר למסחר דיגיטלי, ההולכת ומתחזקת ככל שעובר הזמן, עדיין ישנם בעלי עסקים המהססים לפתוח חנות וירטואלית.

הנתונים מראים בצורה מובהקת כי פתיחת חנות וירטואלית היא לא רק כדאית יותר מבחינה כלכלית, אלא היא צעד מתבקש וכמעט הכרחי במציאות המסחרית של היום.

 

אין כמו מראה עיניים

רושם ראשוני נקבע רק פעם אחת, בעיקר על סמך על מראה עיניים, ולכן הדבר הראשון והחשוב ביותר בהקמת חנות וירטואלית הוא עיצוב של שפה ויזואלית ייחודית שתדבר בצורה ברורה את המותג שלכם.

השפה צריכה להיות בררוה עבור הגולש, כך שתאפשר לו לבצע פעולות שונות כמו רכישה והרשמה למועדון הלקוחות בצורה קלה. ממשק נוח צריך לכלול אפיון היררכי של הקטגוריות ותתי הקטגוריות השונות באתר, הכוללים את תצוגת המוצרים, אזור סל הקניות, ועוד.

הממשק חייב להיות ידידותי למשתמש, ועל כן התייעצות עם אנשי מקצוע מיומנים בתחום היא תנאי הכרחי לבניית החנות הוירטואלית שלכם.

 

עזרה מהמומחים

חברת REALMEDIA מתמחה בפיתוח והקמה של חנויות וירטואליות ועושה זאת על פי אמות מידה וסטנדרטים חדשניים ומתקדמים. הלקוחות שלנו מעורים בתהליך הקמת החנות ומקבלים את כל המידע שהם זקוקים על מנת לנהל אותה בהמשך בצורה רווחית ומשתלמת.

חברתנו היא בעלת מעל 10 שנות ניסיון בדיגיטל בכלל, ובבניית אתרים בפרט. אנו מתעדכנים באופן יום יומי בשינויים בעולם האיקומרס על מנת לבנות ללקוחות שלנו את החנות הוירטואלית המתקדמת ביותר.

 

דברים נוספים שחשוב שתדעו

בתהליך ההקמה של חנות וירטואלית, מלבד נושא העיצוב והמיתוג, יש לנהל בצורה מסודרת את המלאי והמוצרים, וכן לדאוג לקידום ושיווק החנות באמצעים שונים.

ניתן לבצע קידום ממומן בפייסבוק או בגוגל, או לעבוד בשיטה של קידום אורגני. כמובן שגם ניתן לשלב בין השניים, אך חשוב שתדעו כי ללא קידום בכלל החנות שלכם תשקע אי שם במעמקי האינטרנט ולא תזכה כלל לחשיפה.

 

לסיכום

בעזרת שירותים של חברה מקצועית המתמחה בבניית חנויות וירטואליות, תהליך בנייתה של החנות מאפס עשוי להיות הרבה יותר קל, וגם הרבה יותר מהיר.

החנויות הדיגיטליות הן העתיד, שכן אנשים רבים מעדיפים לבצע את רכישותיהם במרחב האינטרנטי. בשל כך נכס דיגיטלי עצמאי, המהווה זרוע דיגיטלית של העסק שלכם ברשת, היא דרך מצוינת להתחיל להרוויח, ובגדול.

מערכת דיגיטלית

 

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם