כרטיס דיגיטלי – האם זו הוצאה חד פעמית או חודשית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

כרטיס הביקור הדיגיטלי מוכר עבור רבים מאתנו כתחליף המתקדם והמתאים ביותר עבור כל בעל עסק באשר הוא.

אבל יש עניין אחד חשוב מאוד שלא כולם יודעים לגבי הכרטיס הזה.

הכוונה היא כמובן לאופן התשלום.

לא פעם אנחנו שומעים על בעלי עסקים שמתכננים להקים לעצמם כרטיס דיגיטלי אך הם אינם יודעים האם מדובר בהוצאה חד פעמית או חודשית.

זו הסיבה שהחלטנו לצאת ולבדוק את העניין לעומק ולכתוב על כך מדריך.

 

רקע אודות אופן איסוף הנתונים בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את הפרטים שגילינו במהלך החיפוש, חשוב שנציין בפניכם איך אספנו את הנתונים. כידוע, אנחנו שכירים, כך שאין לנו צורך כעת בהקמה של כרטיס ביקור דיגיטלי. ובכל זאת, המנהל של החברה שלנו החליט שהוא רוצה להקים לכל אחד מהעובדים כרטיס דיגיטלי. כזה שיאפשר ללקוחות המשרד שלנו להכיר את הכותבים שלו באופן מעמיק. הדבר גרר לכך שהתבקשנו בכלל לבדוק את העלויות ואת אופן ביצוע התשלום. כדי לבחון זאת, עברנו בין חברות שונות וביררנו את אפשרויות התשלום שלהן. כשהגשנו את הפרטים למעסיק שלנו, הוא ציין בפנינו שאיסוף הנתונים בוצע בהקפדה רבה וחבל שלא להפוך אותו למדריך. כך בעצם נולד לו המדריך הנוכחי.

 

מה זה בכלל כרטיס ביקור דיגיטלי?

למקרה שגם אתם, בדומה אלינו, הופניתם על ידי המעסיק שלכם לחפש פרטים אודות אופן התשלום של הכרטיס הדיגיטלי, כדאי שתדעו קודם כל במה מדובר. מדובר במערכת שיווק פשוטה מאוד עבור עסקים והיא כוללת את היתרונות הבאים:

  • מחליפה את הצורך המיושן באתר תדמית
  • מאפשרת לשלוט על תכנים שונים בקלות ובנוחות
  • כוללת אפליקציה של ניהול לקוחות שמאפשרת לכל אחד לנהל את הלקוחות שלו באופן הנוח ביותר

את הבירור המעמיק בנושא ערכנו מול נציגים של חברות שונות, הבולטת ביניהן הייתה חברת digitalbcard שנחשבת לאחת המוכרות ביותר תחום.

 

האם זו הוצאה חד פעמית או חודשית?

מהבירור שערכנו, יש כל מיני מסלולים. כך שכל אחד יכול להתאים לעצמו את המסלול שמתאים לו ביותר. המעסיק שלנו בחר במסלול שכולל הרשמה חד פעמית והתשלום שהוא מבצע היא תשלום שנתי. כך בעצם מתאפשר לו לשלם מידי כשנה את הסכום שמאפשר ליהנות מכרטיסי שיווק לא רק בשפה העברית, אלא גם בשפה האנגלית. המסלולים הבסיסיים כוללים גם גלריית תמונות, טופס להשארת פרטים, קהילת תמיכה בפייסבוק ועוד הרבה אפשרויות שכל בעל עסק צריך שיהיו לו בהישג יד.

 

כמה מילים לסיום והמלצה

עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים אודות כרטיס דיגיטלי לעסק שלכם. כך שנותר לכם רק להעמיק באפשרויות התשלום ולבדוק מהו המסלול המתאים לכם ביותר. אם המעסיק שלכם שלח אתכם לברר את הנושא, תדעו שחסכנו לכם זמן. אתם צריכים פשוט לשלוח לו את המאמר.

 

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם