5 דברים שצריך לעשות כדי לנהל טיקטוק באופן מקצועי

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

אם עוד לא הבנתם שטיקטוק הוא הפלטפורמה החמה ביותר שמתקרבת יותר ויותר לפייסבוק ולאינטסגרם הגיע הזמן שתפתחו את הראש! טיקטוק כבר הוכיח את עצמו במגוון תחומים שבהם אנשים זכו לפרסום ולהכרה

בעקבות סרטוני שונים כמו טרנדים ואתגרים של אוכל, לבוש, ריקוד, מתיחות ועוד אין סוף תחומי שתוכלו לחשוב עליהם.

 

 

מה זה אומר לנהל טיקטוק באופן מקצועי?

ניהול טיקטוק כמו כל רשת חברתית שניתן להשתמש בה בשביל לשמור על קשר עם חברים ומכרים או לצפות בתכנים האהובים עליכם ניתן להשתמש ברשתות הללו גם לקידום עצמי מקצועי, פרסום יכולות, מכירות, הצעת שיתופי פעולה מקצועיים וכו'… בשביל לעשות זאת וגם להנות מתוצאות טובות עליכם לנהל את העמוד בצורה מקצועית והנה כמה טיפים לאיך עושים את זה נכון.

  1. שמירה על העמוד מקצועי – אם החלטתם לפתוח עמוד מקצועי נפרד מהעמוד האישי שלכם, שמרו עליו ככה! כמובן שהוא צריך גם להציג אתכם ואת היכולות, מחשבות, דעות שלכם אך הישארו נאמנים למקור ואל תהפכו עמוד מקצועי עם תוכן מסוים לעמוד פרטי שלא בטוח יעניין את העוקבים שלכם.
  2. תוכן איכותי – כפי שאנחנו יודעים ומרגישים אנחנו מוצפים בתוכן ללא הפסקה בין אלו תמונות של חברים מבלים, ידיעות מהחדשות או רכילויות מהקצה השני של העולם. אין סוף וכולם מתחילים להיות שבעים מתוכן לא איכותי. מאותה הסיבה שיש לשמור על העמוד המקצועי כפי שהוא – שמרו על התוכן שלכם מקצועי וכזה שאתם מאמינים בו.
  3. חיפוש דרך האשטג – ההאשטג הוא צורת החיפוש בטיקטוק ותפקידו לאפשר לצופים לחפש את התוכן שלכם ובנוסף למקד ולכוון את האלגוריתם הטיקטוקי להתאמה שלכם לתוך הרשת. יצירת האשטגים נכונה ומתאימה לתוכן תכוון את העמוד שלכם לקהל יעד הרלוונטי אליכם. לכן כדאי להשתמש בהאשטגים המתאימים לתוכן שלכם והחמים ביותר באותה התקופה.
  4. שימוש בחוכמה באופציית הbio זוהי תעודת הזהות הווירטואלית שלכם בדומה לשאר הרשתות החברתיות בעמודי הפרופיל ניתן לרשום פרטים על עצמכם, רשמו כמה מילים המתארות אתכם או במה אתם עוסקים וקישורים חמים לכל הפלטפורמות בהם אתם עובדים – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, יוטיוב, אתר משלכם וכו' – כך תאפשרו לעוקבים שלכם להנות ולהיות איתכם בקשר בעוד מקומות.
  5. להשאיר את העמוד פעיל – עם פתיחת העמוד שלכם תתחילו לשוטט ולאפשר לאלגוריתם ללמוד מה רלוונטי עבורכם, אתם לא חייבים ממש לעקוב אחריי משתמשים מספיק שתכנסו ותגללו בדפים הנכונים כדי להתברג פנימה.

 

לסיכום

טיקטוק אולי נראה לנו היום כמו אפליקציה של ילדים ואינו ממש מתאים לשיווק וקידום מקצועי אך הוא בעצם מספק לנו מקום שבו אין צורך להילחם על האלגוריתם או הפרסום ולשלם סכומי עתק עבור קידום ממומן. הטיקטוק הוא פתוח לכולם והוא צובר תאוצה בכל הקשור לקידום מקצועי. בהצלחה!

לוגו של אפליקציה

 

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם