איך להתאים אתר למובייל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

משתמשי מובייל מצפים שכל אתר אינטרנט יותאם גם למכשירי הסלולרי שלהם. למעשה, כמחצית מהמשתמשים מדווחים כי לא יחזרו לאתר שלא ניתן להיכנס אליו דרך מובייל.  בשנת 2015 גוגל הודיע כי אתרים שלא יהיו ידידותיים למובייל יפגעו בדירוג אלגוריתם החיפוש שלהם. לכן, במידה והאתר שלנו לא מתאים למובייל מומלץ מאוד להפוך אותו לכזה, אז בואו נראה כיצד נהפוך את האתר שלנו למתאים למובייל.

 

צרו גרסת מובייל לאתר שלכם

הדרך המהירה ביותר להפוך את האתר שלכם לידידותי למובייל ההיא על-ידי שימוש בתוכנה כמו "bMobilized" או "Duda Mobile". אמנם, דרך זו מקדשת את המהירות אך לא את האיכות שכן, שימוש בתוכנות אלה דורש מאיתנו לתחזק שני אתרים שונים, אחד רגיל ואחד מובייל וכאשר נחזיק אתר תדמית לעסק , עובדה זו יכולה לפגוע בתפקודו.. אם כך, משתמשים עלולים לעזוב את האתר במידה וכל התכנים לא הועברו כמו שצריך לאתר המובייל.

 

עשו שימוש בתוספים באחת מתוכנות מערכת ניהול תוכן

 התוכנות פופולריות כמו "WordPress", "Joomla" ו-"Drupal" מגיעות עם יכולת להפוך את האתר שלכם לאתר מובייל ללא צורך בשני אתרים שונים. חלקן כוללת דרכים נוספות לעצב את חווית האתר כדי להתאים אותו במידה גדולה יותר למובייל ע"י שימוש ביכולות שרק במובייל יש.

 

סדרו את האינפורמציה באתר כדי להקל על משתמשים

לא מפריע לחלק מהגולשים המשתמשים במכשירי המובייל שלהם לקרוא בקצב אליו הם רגילים מהמחשבים שלהם, אך חלק מהמשתמשים רוצים לעבור על כמה שיותר תוכן בכמה שפחות זמן. חשבו על האינפורמציה אותה משתמשי המובייל יחפשו בסבירות הגבוהה ביותר , כאשר הם נוחתים באתר שלכם ונסו לסדר אותה באזורים הברורים והקלים ביותר שניתן להגיע אליהם. כך, נפחית את זמן החיפוש של המשתמשים ונגרום להם להישאר זמן רב יותר באתר.

 

השתמשו בפונט גדול

לקרוא במסך קטן קשה יותר ממסך גדול במיוחד כאשר גודל הפונט מתאים למסך הגדול. אם כן, מומלץ לשנות את גודל הפונט באתר שלכם ל-14xp, אך הרגישו חופשי לבחור כל גודל שנראה לכם מתאים. בנוסף, מומלץ להישאר עם פונט סטנדרטי, שכן פונטים מיוחדים ידרשו הורדה נוספת מעבר לאתר עצמו מה שיגרום לטעינת האתר להיות איטית יותר.

 

דחסו את התמונות שלכם

כמו בדוגמא הקודמת גם כאן נמליץ למקסם את קצב טעינת האתר. לכן, מומלץ לדחוס את התמונות באתר שלכם, כך כל תמונה תתפוס פחות נפח ותוריד את זמן טעינת הדף באופן משמעותי ומבלי לפגוע באיכות התמונה.

 

הפכו את הלחצנים לגדולים יותר

כדי לנווט בכל אתר על המשמש ללחוץ על לחצנים מסוימים, כאשר נשתמש בעכבר לא תהיה בעיה לאף משתמש. אולם, כאשר נרצה להשתמש באצבעות שלנו כדי ללחוץ עליהם נתקל בבעיה שכן בדרך כלל לחצנים אלה קטנים מדי. לכן, מומלץ להגדיל את כלל הלחצנים באתר שלכם כדי להתאימם למסכי מגע.

מסך של מחשב

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם