למה חשובה האחידות במיתוג העסק שלכם

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

מה לא נאמר על מיתוג עסקי? בעולם של 2019 ולקראת 2020 כבר כמעט בלתי אפשרי למצוא בעלי עסקים שלא מבינים את חשיבות המיתוג. אז דאגתם לעיצוב לוגו מעולה, עיצבתם את המשרד ברהיטים צבעוניים, הדפסתם כרטיסי ביקור מעוצבים ודאגתם לחולצות ממותגות ליום כיף שעשיתם לעובדי החברה באוגוסט האחרון. עכשיו תחשבו על סיטואציה שבה לכל המוצרים האלו שמאפיינים את העסק שלכם אין קו אחד שמאחד ביניהם. מוזר, לא? במאמר זה נבין למה חשובה האחידות במיתוג העסק שלכם, ונבין איך לשמור עליה.

מקדונלדס זה ההמבורגר עם ה- M הכחולה

האמנם? ובכן, בוודאי שלא. ה-M הצהובה של מקדונלדס היא דוגמה מעולה שדרכה נבין למה חשובה האחידות במיתוג העסק שלכם.

חשבו לרגע על ה-M הגדולה והמוכרת. ה-M הצהובה הזו כל כך חרוטה לנו בזיכרון, ואנחנו יודעים לשייך אותה למותג ההמבורגרים הגדול בעולם אפילו במבט חטוף בפרסומת. ולמה? פשוט כי התרגלנו לראות אותה בכל מקום, וכשאנחנו אומרים "בכל מקום" אנחנו לא מתכוונים בהכרח למהלכים השיווקים הגדולים של החברה, אלא לזה שכל מוצר שקשור במותג מקדונלדס מקבל מיד את ה-M הצהובה עליו.

הזמנתם צ'יפס? קיבלתם אותו באריזה אדומה עם M צהובה גדולה במרכזה. שקית קרטון חומה לנשיאת המזון? בשמחה, קבלו את השקית עם ה-M הצהובה. להגדיל לכם את השתייה? ובכן, גם על הכוס הקטנה וגם על הכוס הגדולה, ניחשתם נכון, מודפסת ה-M הצהובה. למה חשובה האחידות במיתוג העסק שלכם? אנחנו מתקרבים לתשובה.

מיתוג עסקי

 

ולא רק על המוצרים

ה-M הצהובה מופיעה גם על חולצות העובדים, על הכובעים ועל הצעצועים שבארוחות הילדים. החוצות, בטלוויזיה, בבאנרים, בפייסבוק, באינסטגרם ובעצם, איפה לא? האחידות הזו היא כמובן עניין שמתוכנן בקפידה ולא סתם.

למה חשובה האחידות במיתוג העסק שלכם

כל מהלך השמירה על האחידות במיתוג העסק שלכם יוצא מתוך נקודת בסיס אחת חשובה, שלפיה ללקוח יהיה קל יותר לזכור אתכם ולשמר אתכם בתת מודע שלו ברגע שתאכילו אותו בכפית. זה נכון, נדרשת כאן עבודה מיתוגית גדולה, נרחבת ומקיפה ביותר, אבל בסופה מובטחת לכם אחידות במיתוג העסק שלכם, שתעשה רק טוב.

זה לא סתם שה-M הצהובה של מקדונלדס, העיגול הצבעוני של גוגל, הוי של נייק והתפוח הנגוס של אפל משתייכים אצלכם באופן אוטומטי לשם המותג, יש לכך סיבה מאוד ברורה. אנשי השיווק של המותגים הללו, ושל עוד רבים, עשו עבודה מתוחכמת ביותר בתהליכי השיווק והמיתוג של החברות, והביאו לכך שהיום אתם יכולים לזהות ולשייך בקלות את הסמל לשם המותג.

חברת ג'נסיס

חברת ג'נסיס מתמחה בכל מה שקשור במיתוג עסקי. העובדים המקצוענים בחברה יוכלו לקחת את השאלה למה חשובה האחידות במיתוג העסק שלכם ולהפוך אותה למציאות. עם תהליכי מיתוג מעולים ולמעלה מ-11 שנות ניסיון, מתחייבת חברת ג'נסיס לעשות הכל כדי לקחת את העסק שלכם לגבהים אחרים. אז קדימה, למה מחכים? 

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם