מהי מערכת המאנדיי ולמה היא כדאית לעסק שלך?

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

אחד הדברים הכי חשובים בניהול עסק או חברה הוא חלוקה נכונה של המשימות ופיקוח על הביצוע שלהן. בעוד שבעבר הייתם צריכים להקצות לא מעט כוח אדם לטובת המשימה הזו, כיום יש מערכת אוטומטיות שעושות את העבודה הזו במקומכם. אחת מהמערכות הללו היא מערכת מאנדיי, ואם אתם מעסיקים מספר עובדים כדאי לכם להכיר את המערכת הזו.

 

מערכות לניהול משימות

עוד לפני שנדבר על מערכת Monday חשוב להבין מהן בדיוק אותן מערכות לניהול משימות. לאור העובדה שבעסקים רבים רוב המשימות הן משימות שנעשות על גבי מחשב, הפיקוח עליהן הופך להיות מאתגר במיוחד. חלק מהעובדים לא נמצאים במשרד, חלקם נמצאים בסניפים אחרים של העסק, ואתם צריכים שיהיה מקום אחד שבו אתם בתור מנהלים יכולים לראות בדיוק מה המצב.

מערכות לניהול משימות נועדו לפתור בדיוק את האתגר הזה. המערכת מאפשרת לכם בלחיצת כפתור להקצות משימה לעובד מסוים, לראות מה הסטטוס של אותה משימה וכמובן לעדכן תוך כדי תנועה את העובד שלכם לגבי המשימה. למערכות הללו ישנה פופולריות רבה, ובשנים האחרונות פותחו לא מעט כאלו. אחת מאותן מערכות לניהול משימות היא מערכת מאנדיי.

 

מאנדיי

מערכת מאנדיי היא מערכת לניהול משימות שפותחה בישראל. במערכת מאנדיי לכל עובד יש לוח משלו, ואתם בתור מנהלים יכולים לקבל גישה לכל אחד מהלוחות של העובדים. מנגד, לעובד יש גישה רק ללוח שלו וכך אתם יכולים לשמור על הפרדה מלאה בין העובדים. במערכת ניתן לעדכן את סטטוס המשימה, להגדיר את התשלום עליה וכמובן לתת לעובד התראה אם הוא לא עומד בדדליין.

התשלום על המערכת הוא ביחס לכל מנוי, כך שאתם משלמים לפי מספר העובדים שלכם מה שמאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף. למערכת יש פונקציות רבות שעם הזמן תכירו אותן והן נועדו להתאים את המערכת כמה שיותר לצרכים של העסק. המערכת בנויה בצורה כזו שהיא מתאימה למגוון רחב של עסקים, כך שלא משנה מה התחום שלכם סביר להניח שתוכלו להתאים אותה לעסק.

 

תפעול נוח

הדבר החשוב ביותר במערכות לניהול משימות הוא הנוחות שלהן למשתמש. המערכות הללו לא משמשות רק בחברות טכנולוגיות ולכן חשוב שגם עובדים שלא מחזיקים בידע טכנולוגי רב יוכלו להשתמש בהן בצורה נוחה. מערכת מאנדיי עונה על הצורך הזה באופן מושלם. המערכת נוחה לתפעול ובתוך כמה שעות כל אחד מהעובדים שלכם ידע בדיוק איך להשתמש במערכת.

 

לסיכום

מערכת מאנדיי היא מערכת לניהול משימות. המערכת פותחה על ידי מפתחים ישראלים ויש לה מספר יתרונות שיכולים להפוך את העבודה שלכם להרבה יותר קלה. המערכת מאפשרת לכם לעקוב בצורה מדויקת אחר המשימות, לבדוק מה הסטטוס של המשימה מול העובד וכמובן לקבל התראה כאשר המשימה בוצעה. יתרון נוסף של המערכת זה גם הידידותיות שלה למשתמש.

מערכת יישום

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם