5 דברים שחובה לעשות כשמקדמים אתר לעו"ד

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

קידום אתר לעו"ד הוא אחד הדברים החשובים שצריך לעשות, מכיוון שיש המון עורכי דין וכולם רוצים לקבל כמה שיותר לקוחות וכמה שיותר תיקים ולהתפרנס.

כל לקוח שמעוניין לשכור עו"ד עבורו יבדוק טוב טוב לפני שיצור קשר עם אותו עו"ד מי האדם, המלצות עליו, כמה ניסיון יש לו בתחום ועוד.

כאשר לעו"ד יש אתר מרשים ויפה הלקוח מבין שעומד מולו עו"ד עם רזומה וניסיון רב, אדם שמשקיע וברמה גבוהה.

אז אילו דברים חובה לעשות כשמקדמים אתר לעו"ד?

 

הפנים של המשרד

כשלקוח מחפש עו"ד, חשוב לו לראות שיש פנים מאחורי האתר ולכן, חשוב לשים תמונה איכותית וברורה של עורך הדין. שהלקוח ידע שמעבר לשם יש פנים – לדעת מי העורך דין, איזה אדם הולך לתת לי שירות. חשוב גם לשים תעודות ומסמכים המעידים כי מדובר בעורך דין בעל ניסיון ובעל רישיון, שיש לו תואר בתחום והוא יודע ולמד.

 

פירוט על עורך הדין

כשלקוח נכנס לאתר של עורך דין, לאחר שהוא ראה איך נראה העורך דין הוא ישר יחפש פירוט עליו, וכאן יש את האופציה להרשים אותו על מנת לתת לו תחושת ביטחון ולגרום לו ליצור עם העורך דין קשר. חשוב לרשום באופן ברור ויפה את שם העו"ד, תחום ההתמחות המרכזי שבו הוא עוסק וסיבות למה דווקא לבחור בו ואופציה ליצור איתו קשר (מייל, טלפון ועוד).

יצירת הקשר חייבת להיות בראש העמוד שכאשר הלקוח גולש באתר, פרטי עורך הדין יהיו לו מול העיניים כל הזמן והדרך ליצור קשר עם עורך הדין תהיה נוחה וקלה.

 

המלצות מלקוחות מרוצים

כל לקוח שצריך לשכור את שירותיו של עורך הדין רוצה לדעת שיש לקוחות ששכרו את שירותיו והיו מרוצים. המטרה של עורך הדין הוא לייצג אותך ולעזור לך בצורה הטובה ביותר וללוות אותך בתהליך שאתה עובר. הלקוח רוצה לסמוך על עורך הדין ולדעת שמולו עומד אדם עם המלצות ולקוחות שעברו אצלו ומרוצים.

 

תוכן באתר

לעורך הדין חייב להיות מאמרים שמעידים על הניסיון שלו ועל פועלו בתחום. הוא חייב לצרף מאמרים המספרים על פעילותו ועל הצלחתו בה, על הבעיה שהייתה, אילו לקוחות שכרו את שירותיו, איך זה הסתיים ועוד. המאמרים צריכים להיות גם משפטיים ולכן מומלץ לקחת מישהו שמבין בתחום ויכול לכתוב ברמה גבוהה. מומלץ שעורך הדין לא יתעסק בכתיבת המאמרים, עדיף לו לשכור את שירותיו של אדם אחר שיכתוב עבורו, זה יכול לחסוך לו זמן ולהביא לתוצאות יותר טובות ולעליית בהגעת הלקוחות. חשוב לצרף קישור (בצורה טבעית) באותן כתבות המובילות לאתר של עורך הדין.

 

מיקוד בתחום אחד ומרכזי

להבין אילו תחומים שבהם עוסק עורך הדין מתמחה הלקוח מחפש, שרוב התוכן באתר יהיה על נושא אחד שיש בו יותר ביקוש (לדוגמה – רשלנות רפואית, תביעות, דיני עבודה ועוד).

מומלץ להתייעץ עם אנשים שמבינים בתחום כמו קידום אתרים לעורכי דין להבין איך אפשר לקדם את האתר שלכם ואתכם כעורכי דין בצורה הטובה ביותר.

בהצלחה.

 

תהליך בנייה

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם