שיתוף קבוצת ווצאפ עם אחרים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

יש לכם אחלה קבוצה בווצאפ ואתם רוצים לשתף אותה עם עוד אנשים ? מעולה, קבלו את המדריך שיעזור לעשות שיתוף קבוצות ווצאפ שלב אחרי שלב בקלות ומהירות עם האפלקציה הכי טובה שיש למסרים מיידים.

 

שלבי שיתוף קבוצת ווצאפ

אחרי שכבר יש לכם קבוצה מוכנה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להזמין אליה אנשים, יצירת קבוצה באפליקציית ווצאפ עובדת בצורה מאוד פשוטה, יש בצד שמאל למעלה סימון של שלוש נקודות לאורך, או ציור של חץ למטה, הסימון נמצא מעל הרשימה של הקבוצה שיצרתם ואז כל מה שנותר הוא פשוט להוסיף את אנשי הקשר שאתם רוצים לתוך הקבוצה, כל מה שנשאר לאחר מכן הוא פשוט ללחוץ אל ה וי הירוק ויש לכם קבוצה עם אנשים ששיתפתם אותם.

 

רוצים לקבל את הקישור לשתף עם עוד אנשים ?

פשוט מאוד, עקבו אחרי השלבים הבאים שיסבירו לכם בקלות איך אתם יכולים לקבל פשוט קישור מקוצר לקבוצה של שבניתם, לאחר מכן אפשר פשוט לשתף את הקישור ולהרחיב את מעגל החברים שיש בקבוצה.

 

שלב ראשון :

יש להגיע למסך הנקרא "פרטי הקבוצה" לנווט אל המסך של פרטי קבוצה אפשר לעשות בקלות על ידי לחיצה על אותו כפתור תפריט, שמופיע או כ שלוש נקודות לאורך, או שיש מקרים שהוא מופיע בתור חץ המסמן כלפי מטה (תלוי בגרסה העדכנית של האפליקציה) .

 

שלב שני :

בתוך המסך של פרטי הקבוצה יש לנו אפשרות להוסיף עוד משתמש, פשוט מאוד לחצו בחלון המסך "הוסף משתמש" , במסך הזה קיימת האפשרות כמובן להוסיף משתמש מאנשי הקשר שלכם, אבל רגע אחד לפני שאתם עושים את זה בואו לשלב הבא שם נסביר לכם איך לקבל קישור לשיתוף הקבוצה שלכם עם עוד המון חברים, ולהפוך את הקבוצה שלכם למבוקשת ומיוחדת מאוד.

 

שלב שלישי :

אחרי הוספת משתמש יפתח לכם חלון, ובחלון יש אפשרות "הזמן לקבוצה באמצעות קישור" ואז באופן אוטומטי הקישור נוצר.

 

שלב רביעי :

בשלב הזה כבר הקישור נוצר באופן אוטומטי, כל מה שנשאר לכם הוא פשוט להעתיק את הקישור שנוצר, ולשתף עם החברים ועם כל מי שאתם רוצים.

 

לסיכום :

בצורה קלה ופשוטה אפשר ליצור קבוצת ווצאפ וגם לשתף אותה עם חברים ומכרים, למה שתרצו לעשות את זה ?

כאן כבר עולה שאלה, למה בכלל ליצור קבוצות ווצאפ ? בשנים האחרונות מאז כניסתה של פייסבוק לעולם שלנו, התקשורת החברתית שהייתה בעבר ממש פיזית הפכו להיות וירטואלית, היום עיקר הקשר החברתי הוא באמצעות רשתות חברתיות שונות, וגם באמצעות קבוצות ווצאפ שקיימות הכל בכדי לשמור על חיי חברה שאנו זקוקים להם.

בנוסף היום קבוצות ווצאפ גם מכילות בתוך כל מה שיש סביבן אינטרס כלכלי, הרבה מאוד עסקים יוצרים קהילה, בעיקר של מכירת מוצרים דיגיטליים ובהם הם נתונים תמיכה למוצר שלהם בקבוצת ווצאפ פשוטה, מכאן שקבוצות ווצאפ הופכות להיות חלק חשוב גם בשימוש פנימי של עסקים וחברות.

מכשיר טלפון

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם