האם עוקבים ולייקים חשובים לנראות הפרופיל?

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

בין אם מדובר בסרטונים ב- YouTube או ב- Tiktok, ציוצים בטוויטר או תמונות באינסטגרם, כאשר אנשים גוללים בתוכן ברשתות החברתיות אחד הגורמים שיכריעו האם הם יתחילו לעקוב אחרי משתמש או חשבון מסוים הוא כמות העוקבים והלייקים שיש למשתמש זה מלכתחילה. ניתן לקרוא להיגיון שעומד מאחורי התנהגות זאת בשמות רבים, הציניקנים יגדירו זאת כאפקט העדר בעוד אלו מאיתנו המחזיקים בגישה יותר חיובית יקטלגו תופעה זאת תחת חוכמת ההמונים.

חוכמת ההמונים או אפקט העדר, במה למעשה מדובר?

בוודאי יצא לכם לא פעם לנצל יום שמש יפה כדי לצאת לטייל ברחוב עירוני שוקק או על טיילת יפה סמוך לים. באחת הפעמים האלה סביר להניח שנתקלתם פתאום בגלידרייה הומה אנשים או דוכן פלאפל שתור ארוך משתרך ממנו וכיוון שהייתם רעבים החלטתם להצטרף לתור. מדוע אם כן בחרתם את אותו דוכן פלאפל או גלידרייה ולא עצרתם לאכול בעשרות המסעדות האחרות שחלפתם על פניהם באותה הליכה נעימה? יש בחירות שנעשות באופן כמעט לא מודע, על סמך חושים שאיננו יודעים להסביר ואותם חושים לרוב ינחו אותנו להמשך לחברה של אנשים אחרים ולהניח שאותם אנשים יודעים משהו שאנחנו לא יודעים.

אותו קו מחשבה הוא שמושך אנשים לחשבונות עם כמויות גבוהות של לייקים, עוקבים ותגובות. אותם אנשים מניחים שהתוכן של הפרופיל המסוים הוא איכותי ומעניין על סמך הפופולריות של החשבון. כלומר שמכאן הנראות של הפרופיל וכיצד אנשים תופסים אותו הם בעלי השפעה מכרעת על ההצלחה של אותו חשבון משתמש.

 

יצירת חשבון עם עוקבים ולייקים רבים

על פניו, המצב הנוכחי שלפיו על מנת לקבל יותר לייקים ועוקבים המשתמש צריך הרבה לייקים ועוקבים מלכתחילה יוצר מלכוד 22 שמהווה מלכודת שלא ניתן להשתחרר ממנה, אך יוצרים בעלי תושייה ורעב להצליח תמיד יוכלו למצוא פתרון לבעיות שעומדות בפניהן. על הרקע הזה צמחה התופעה של קנייה של לייקים ועוקבים. כיום ניתן לקנות לייקים ועוקבים למגוון רחב של רשתות חברתיות. זוהי תופעה נפוצה שקיימת הן אצל יוצרי תוכן בתחילת הדרך שזקוקים לקהל ראשוני על מנת להצליח והן אצל עוקבים פופולריים כגון סלבריטאים שמעוניינים לתת דחיפה נקודתית לתמונה ספציפית באינסטגרם או פוסט חדש שהם העלו.

קניית לייקים ועוקבים הינה פתרון קל, נוח ומשתלם שניתן לעשות בצורה מכוונת מהירה למדי. בין אם אתם זקוקים ללייקים ועוקבים בחשבון ה-  YouTube,  ה-  Tiktoc או האינסטגרם תוכלו למצוא באינטרנט מקורות רבים שתוכלו לקנות אותם ואף יש חברות כגון betop שהינן בעלות ידע מקצועי מעמיק וניסיון נרחב בכל הרשתות החברתיות המצליחות ביותר באינטרנט.

בשורה התחתונה, בין אם אתם חושבים שיש היגיון בתופעה הזאת או שאתם חושבים שהוא יוצר מצב בעייתי עבור יוצרי תוכן חדשים זהו המצב הקיים במרבית הרשתות החברתיות כיום וישנן חברות מקצועיות שמאפשרות לנהל את נראות הפרופיל שלכם בצורה מקצועית ונוחה למדי.

מחשב נייד

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם