אילו דברים חשוב להדגיש לבונה האתרים לפני תחילת העבודה?

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

אתר, כנכס דיגיטלי משמעותי של כל חברה, מותג או עסק חייב לייצג אתכם היטב ולשכנע את הגולשים להמשיך את השהות באתר ואף לבצע פעולות. לפני תחילת עבודת בניית אתר חשוב שתשתפו את איש המקצוע בבניית אתרים בדגשים החשובים לכם. אנחנו כאן כדי לתת טיפים רלוונטיים באהבה לכל מי שמתחיל בתהליך בניית אתר. יצאנו לדרך.

 

דגשים לקראת תהליך בניית אתר

טופיק מדיה בנייה וקידום אתרים מציידת אותנו בטיפים חשובים לקראת בניית אתר:

מיקוד קהל היעד

חשוב שתעדכנו את בונה האתרים שלכם בפרופיל הגולש העתיד להיכנס לאתר. במילים אחרות: הגדירו קהל יעד. הבנת התשוקות, הכאבים והצרכים המאפיינים את קהל היעד יסיעו באפיון האתר ובכל תהליך בנייתו כך שיתמקד בגולשים הנכונים.

 

הגדרת מטרה

כבעלי עסק, חשוב שהמנוע לפעילות שלכם יועבר היטב לאיש המקצוע בבניית אתרים. חשוב שתיידעו אותו במסר הבולט אותו אתם מעוניינים להדגיש ובמיוחד: חדדו לו את מטרת העסק שלכם ומה אתם מעוניינים להפיק מהאתר. ככל שהמיקוד יהיה ברור יותר, הסיכויים להשגת יעדים בצורה אופטימלית – גדלים.

 

התעקשו על ממשק ידידותי ונוח במיוחד

כל גולש מקדיש לכל אתר 3 שניות בממוצע על מנת לתהות על קנקנו, חשוב מאוד שתצלחו את הבחינה הזאת ושהגולשים הרלוונטיים יבחרו להגדיר את האתר שלכם כאטרקטיבי מספיק על מנת להמשיך בו את הגלישה. לצורך כך חשוב להקפיד על השקעת משאבים בבניית אתר נוח, ידידותי ומושך. הבהירו לבונה האתרים שלכם אלו הערכים אותם הייתם מעוניינים לקדם במסגרת קידום האתר.

 

אתר רספונסיבי

סביר להניח שאיש המקצוע עמו תעבדו יציע לכם זאת מעצמו, אולם בכל אופן חשוב לדאוג שהאתר יהיה רספונסיבי, כלומר מותאם באופן חכם לכל סוגי המסכים. אתר גמיש הוא אתר הניתן לגלישה במובייל, בטאבלט ובמחשב. חשוב שתתפסו את הגולשים שלכם בכל פלטפורמה, לכן מומלץ לדאוג לרספונסיביות של האתר מתחילת התהליך.

בנוסף, בקשו מבונה האת רים להימנע משימוש בפלאש על מנת שלא לפגוע באופטימיזציה ובחוויית המשתמש במובייל וכן דברו אתו על צמצום למינימום של זמן הטעינה של האתר.

התייעצו עם בונה האתרים לגבי הפלטפורמה המומלצת

חשוב לבדוק עם איש מקצוע מהי הפלטפורמה המועדפת עבורכם: וורדפס? וויקס? אתר קוד? בחירת פלטפורמה לבניית האתר יש להתייחס לנוחות קידום האתר, שליטה בעיצוב האתר וניהול האתר באופן עצמאי על ידכם לאחר סיום בניית האתר.

 

בקשו מבונה האתרים לשלב תמונות וסרטונים בעיצוב האתר

הויזואליות של הוידאו והסטילס חשובה כדי לשפר את חווית הגלישה וכן עבור האופטימיזציה של האתר. חשוב שלא להתפשר על הוספת תמונות איכותיות מאוד ורלוונטיות.

 

לא מתפשרים בדרך לאתר מנצח

חשוב לבחור בחברה מקצועית לבניית אתרים שתיתן לכם יעוץ מקצועי ותלווה אתכם לאורך כל הדרך במסירות ומתוך ידע רב בעולמות האפיון, הבנייה והעיצוב. טופיק מדיה מציעה לכם חוויית בניית אתר מושלמת עם הגדולים בתחום. הזמינו עוד היום פגישת ייעוץ בטופיק מדיה.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם