המדריך המלא לקידום אתרים מושלם    

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

אם פתחתם אתר כלשהו באינטרנט, אתם כנראה רוצים שאנשים ייכנסו אליו – לא משנה אם זה לחשיפה, למכירה או לקידום עסק. ניתן להיעזר בשירות של חברה לקידום אתרים באינטרנט וזה אכן מומלץ אם אין לכם הרבה ידע בתחום. למעשה, ברגע שאתם רוצים שאנשים ייכנסו לאתר שלכם וייצרכו את התוכן, המוצר או כל מה שאתם מציעים, עליכם להסתכל על כל גולש באינטרנט כאל לקוח פוטנציאלי. עכשיו עולה רק השאלה – איך מביאים את אותם לקוחות? כאן נכנס לתמונה קידום אתרים, ולמזלכם – אספנו עבורכם את המדריך המלא לקידום אתרים מושלם.

 

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים גורם לכך שכאשר אותם לקוחות ייכנסו לגלוש באינטרנט ויחפשו משהו שקשור לתחום העניין שאתם מציעים, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש ויהיה נגיש לאותם גולשים. היעד העיקרי בקידום אתרים הוא שהאתר שלכם יהיה נגיש ונוח עבור הגולשים ולצרכים שלהם. כלומר, קידום אתרים עושה התאמה ואופטימיזציה בין האתר שלכם למה שהגולשים מחפשים. קידום בגוגל נקרא גם SEO ( Search Engine Optimization).

 

איך לעשות קידום אתרים טוב?

לגוגל יש פרמטרים רבים בהם היא מתחשבת כשהיא קובעת את דירוג תוצאות החיפוש והיא לא מיידעת מה החשיבות של כל הפרמטר ומהם בדיוק. אבל, לגוגל יש מטרה מאוד ברורה – שהגולשים יקבלו את התוצאה המתאימה ביותר לחיפוש שלהם, ולשם זה יש לה את הדרכים שלה כדי לבדוק זאת. משכך, ניתן לחשוב על כמה פרמטרים מרכזיים שעליכם לקחת בחשבון כדי למקסם את האתר שלכם:

  1. רלוונטיות – דאגו שהאתר שלכם יהיה בעל מידע רלוונטי ומעניין לתחום הידע שלו.
  2. אמינות – כמובן שאם גוגל תגיע למסקנה שהאתר שלכם לא אמין, היא גם לא תקדם אותו. חלק מהאמינות נקבעת גם מכמות הקישורים באתרים אחרים שמפנים לאתר שלכם, אך קישורים אלה נמדדים גם בנוגע לרמת האמינות שלהם.
  3. שהאתר יהיה נוח – חשוב שהאתר והתוכן המצוי בו יהיה נגיש לקוראים. כלומר, יהיה תוכן איכותי מעניין וכמובן – מתאים למסכים שונים מבחינה טכנית.
  4. יותר זמן, יותר טוב – כמה שיותר זמן שהגולשים נמצאים באתר שלכם, ככה כנראה שהדירוג שלו יעלה. כולנו יודעים שכאשר אתר לא רלוונטי – אנחנו סוגרים אותו אחרי כמה שניות בודדות. לכן, זמן הגלישה מהווה אינדיקציה לכמה האתר שלכם אכן מחיל תוכן מעניין.
  5. התאמת תוכן האתר למנועי החיפוש – כלומר, לבצע אופטימיזציה שזהו למעשה החלק הטכני של קידום האתרים.

אתר אינטרנט

 

מה לעשות?

  1. תעשו מחקר על מילות חיפוש – כדי להכיר הכי טוב את מילות החיפוש אליהן אתם רוצים להתאים, אתם צריכים להכיר אותם בעצמם. תבררו עם אנשים שעוסקים בתחום או תחום דומה לתחום שלכם. כמו כן, ניתן להיעזר בתוכנות שונות, כמו Ubersuggest של ניר פטאל.
  2. הקפידו על תוכן איכותי ואמין באתר שלכם.
  3. תתאימו את התוכן שלכם לאדם הממוצע – כך הוא יהיה נגיש עבור כמות גדולה יותר של אנשים.
  4. תצרו תוכן מעניין וחדיש – כמובן שהכי חשוב שהוא יהיה איכותי ורלוונטי, אך אם הוא יחדש משהו לגולשים, יתפוס את העין שלהם לאור ייחודיותו – מה טוב.

המון בהצלחה!

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם