כיצד שיווק דיגיטלי 360 מעלות יכול להגדיל הכנסות בעסק שלך

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
כתבות אחרונות

זוכרים את הימים בהם שיווק ופרסום היה תחום נידח, מעורפל ולא ברור? בשנת 2019, ועוד רגע 2020, עומדים תחומי השיווק והפרסום במקום אחר לחלוטין – הם כמעט ושולטים בעולם. תהליכי שיווק ופרסום טובים יכולים לעשות את ההבדל בין עסק מצליח לעסק כושל, ויכריעו מי הם העסקים המובילים בכל שוק ושוק. במאמר זה נבדוק כיצד שיווק דיגיטלי 360 מעלות יכול להגדיל הכנסות בעסק שלך.

 

רגע, אני צריך שתסבירו לי משהו

לפני שנתעסק בשאלה כיצד שיווק דיגיטלי 360 מעלות יכול להגדיל הכנסות בעסק שלך, נבין קודם למה הכוונה במושג "שיווק דיגיטלי 360 מעלות".

בעידן הדיגיטלי של המאה ה-21, כמעט ואי אפשר לחמוק מתהליכי שיווק דיגיטלים. בין אם בטלפון החכם, בין אם במחשב ובין אם באייפד, בין אם בפייסבוק ובין אם באינסטגרם – העולם הדיגיטלי שלנו מלא בתוכן שיווקי.

כיום, ניתן לבצע תהליכים שיווקים בכל מקום. אם פעם אמצעי השיווק והפרסום היו מסתכמים במודעות בעיתונים ושלטי חוצות, הרי שהיום כל פלטפורמה דיגיטלית מונצלת לשיווק. רוצים לצפות בסרטון ביוטיוב? הסרטון יוצג לאחר מודעה. גוללים בין פוסטים בפייסבוק? קבלו מודעה בין לבין. ככה זה עובד היום, ולא נראה שהתהליכים האלו עומדים להשתנות בקרוב.

מדד עלייה

מהו שיווק דיגיטלי 360 מעלות?

שיווק דיגיטלי 360 מעלות מתאר למעשה את סנכרון המסרים והפעילויות השיווקיות של בית עסק מסויים תחת אותה המטריה. מטרת אותה מטריה לשמור את הממצאים והמדדים של הפעילות השיווקית, לבחון את ההתקדמות ואת הביצועים של תהליכי השיווק.

כיצד שיווק דיגיטלי 360 מעלות יכול להגדיל הכנסות בעסק שלך

אז כיצד שיווק דיגיטלי 360 מעלות יכול להגדיל הכנסות בעסק שלך? פשוט מאוד. ברגע שכל התהליכים השיווקים מתאגדים תחת מקום אחד, תתאפשר אחידות מסרים. כך יווצר למעשה קו אחיד שמחבר בין כל סוגי הפרסום שתקיימו, בין אם בטלוויזיה, בעיתונות או ברדיו.

למה הקו האחיד הזה חשוב? התשובה לשאלה הזו תתן את התשובה הברורה לשאלה כיצד שיווק דיגיטלי 360 מעלות יכול להגדיל הכנסות בעסק שלך. הקו האחיד במסרים השיווקיים עוזר לזכירת המותג או בית העסק שלכם בקלות יתר, וקהל שזוכר אתכם הופך מהר מאוד לקהל שקונה אצלכם וממליץ עליכם.

חשבו על המותגים הכי גדולים בעולם, שלא צריכים להראות לכם הרבה בשביל שתשייכו בין הפרסום לבין המותג. הוי של נייק, התפוח של אפל ועוד. כמובן שמדובר כאן על מותגים עם תקציבי ענק ובסדרי גודל עולמיים, אבל הרעיון הוא אותו רעיון. ברגע ששומרים על קו אחיד – קהל הצרכנים מזהה לבד את המותג, מתעניין בו ובקלות ובמהירות הופך גם ללקוח.

 

איך אני יכול להגדיל הכנסות בעסק שלי?

אחרי שהבנו כיצד שיווק דיגיטלי 360 מעלות יכול להגדיל הכנסות בעסק שלך, כל מה שנשאר לעשות הוא להתחיל לייצר שיווק דיגיטלי 360 מעלות ולצאת לדרך. בהצלחה!

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם