רוצים לפתוח אתר לעסק? הנה כל מה שתצטרכו לדעת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

מתכננים לבנות אתר אינטרנט חדש לעסק שלכם? קודם כל אנו חייבים לעודד אתכם ולומר לכם שמדובר על צעד עסקי משמעותי שיקפיץ את העסק שלכם בכמה רמות. אבל יחד עם זאת חשוב מאוד שתזכרו שבניית אתר היא תהליך די מורכב וארוך שדורש סיוע מאנשי מקצוע ועוד המון דברים שאפילו לא חלמתם עליהם.

זה ממש לא לכתוב כמה מילים, לצרף תמונה או שתיים, ולהעלות לרשת. מדובר על עולם שלם עם חוקים והתנהלות משלו שכדאי להכיר. אם אתם לא ממש בקיאים בנושא, הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר שיסייע לכם ללמוד את כל מה שתצטרכו לדעת על פתיחת אתר אינטרנט.

 

איפה יושב כל המידע של האתר שלנו?

אולי לא ממש חשבתם על זה לעומק אף פעם, אבל באתר אינטרנט של עסק יש הרבה מאוד מידע. אתם הולכים להעלות אליו המון מלל שיפרט על כל מוצר ומוצר שלכם, תמונות של כל המוצרים, סרטונים, שורות קוד, ועוד. כל המידע הזה חייב לשבת במקום מסוים, ממש כמו שקבצים במחשב שלנו יושבים במקום מסוים ותופסים נפח זיכרון.

הפעולה הזו נקראת אחסון אתרים, ומי שמבצע אותה אלו חברות ייעודיות. מדובר על חברות שמחזיקות שרתי מחשבים עוצמתיים מאוד ובהם מאוחסנים אתרי אינטרנט. השרתים הללו גם מריצים את האתר ודואגים שהגלישה בו תהיה חלקה ונעימה.

אחסון אתרים

באיזו פלטפורמה כדאי לבנות את האתר שלנו?

וורדפרס היא מערת ניהול התוכן הכי פופולרית באינטרנט היום, והיא מתאימה לכל סוגי האתרים – החל מאתר עסקי קטן, ועד לאתר חדשות ענק. המיוחד במערכת הזו הוא שכל אחד יכול לבנות בעזרתה אתר אינטרנט יפה ומעוצב, ויש בה לא מעט אופציות ותוספים.

זוהי פלטפורמה מעולה לאתרים עסקיים, ואנו ממליצים עליה בחום. היא מאוד גמישה ומאפשרת לבצע שינויים בקלות ובמהירות, מה שמתאים מאוד לעסקים שכל הזמן רוצים לעדכן במבצעים, הנחות, ובשינויים בעסק.

אחסון אתרים

איך נבחר שרת אחסון אתרים?

בחירת שרת אחסון היא החלטה סופר חשובה שתשפיע על מהירות הגלישה באתר שלכם ועל הקידום האורגני שלו בגוגל. ישנם כמה שיקולים שאנו צריכים לחשוב עליהם כאשר אנו ניגשים לבצע את ההחלטה. מעבר למחיר, שיקול חשוב הוא כמובן המהירות שהשרת מציע, שהיא קריטית עבור הגולשים שלנו.

שיקולים נוספים יהיו רמת אבטחת המידע מפני תקיפות של האקרים, רמת הזמינות והשירות של החברה, והאם יש לה התמחות מיוחדת. כך למשל, אחסון אתר וורדפרס יתבצע בצורה אידיאלית כמובן אצל שרת שמתמחה באחסון אתרי וורדפרס.

 

סיכום

בניית אתר היא ללא ספק מהלך עסקי חשוב ונצרך. כיום, בשנת 2023, מי שלא נמצא באינטרנט פשוט לא קיים. אנו ממליצים לכם להכניס טוב לראש שאחסון האתר וכל מה שנוגע לו, חשוב לא פחות מהתוכן והנראות של האתר עצמו.

אחסון אתרים

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם