אחסון אתרים – 4 דברים שחובה לדעת כדי לעבוד איתו

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

אם אתם מחזיקים באתר אינטרנט משלכם כנראה שהבנתם שהגיע הזמן למצוא חברה שתספק לכם שירות לאחסון אתרים. כיום יש לא מעט חברות שמציעות שירות כזה, אבל לפני שמתחילים לעבוד איתו יש כמה דברים שכדאי לדעת. הדברים הללו יעזרו לכם להבין איזו חבילת אחסון אתם צריכים ומה בדיוק דרישות האחסון של האתר שלכם. כאן נעזור לכם להכיר אותם. 

 

אחסון אתרים

אחסון אתרים הוא מצב שבו המידע של האתר מאוחסן כולו בשרת חיצוני ולא באתר עצמו. לאור המידע הרב שנצבר באתרים, ככל שעובר הזמן המידע הזה עלול להכביד על האתר ולפגוע במהירות הגלישה בו. יתר על כן, מידע שנמצא באתר הוא פרוץ הרבה יותר מאשר זה שנמצא בשרת מאובטח, מה שהופך את אחסון האתרים למוצר מבוקש. לפני שאתם מבצעים אחסון, כדאי לבדוק כמה דברים.

המידע של האתר

לכמה נפח זיכרון האתר שלכם זקוק

הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא כמות הזיכרון שהאתר שלכם צריך. שרתי אחסון מחזיקים בנפחי זיכרון עצומים, הרבה יותר מאלו שאליהם אתם רגילים בהתקני זיכרון רגילים, ועדיין, ישנם אתרים שעוברת בהם כמות אדירה של נתונים כך ששרת רגיל לא יספיק להם. את הבדיקה הזו אפשר לעשות בעזרת איש מקצוע מהתחום שיעזור לכם להבין מה נפח הזיכון שאתם זקוקים אליו.

 

האם יש תקן אבטחת מידע שאתם רוצים לעמוד בו

כפי שהסברנו בהתחלה, אחת הסיבות שיותר ויותר בעלי אתרים עוברים לאחסון אתרים קשורה לרמת האבטחה שהשרתים הללו יכולים לספק לנו. כיום ישנם תקני אבטחת מידע בינלאומיים שנועדו להגדיר את האתר שלכם בתור כזה שאפשר לבצע בו פעולות באופן בטוח. בדקו האם יש תקן מסוים שבו הייתם רוצים לעמוד, ואם כן, מי חברת אחסון האתרים שיכולה לספק לכם שרת שעומד בזה.

 

האם אפשרות להרחבה זמנית רלוונטית עבורכם

ישנם אתרים שמידי פעם אמורים להתמודד עם עומסים כבדים, אולם בשגרה אין להם צורך בשרת עוצמתי במיוחד. כדי שלא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם משלמים על משאבים שרוב הזמן לא משרתים אתכם, כדאי לבדוק האם קיימת אופציה להרחבה זמנית של שרתי האחסון. כך בעת הצורך תקבלו את מלוא המשאבים, ולא תצטרכו לשלם עליהם כאשר אתם לא באמת משתמשים בהם.

 

מהי רמת התמיכה שאתם צריכים

השאלה האחרונה שאתם צריכים לענות עליה היא מה רמת התמיכה שאתם זקוקים לה. שירות לאחסון אתרים כולל בדרך כלל גם תמיכה טכנית לאתר עצמו, דבר שיכול לחסוך לכם לא מעט זמן. בדקו מה היקף השירות שהייתם רוצים עבור האתר שלכם.

 

לסיכום

העובדה שיש לא מעט חברות שמציעות שירות לאחסון אתרים מאפשרת לנו לבחור את האופציה המתאימה ביותר לצרכים שלנו. בדקו מה נפח הזיכרון שאתם צריכים והאם השרת שאתם בוחרים עומד בתקן אבטחת מידע מסוים.

אחסון אתרים

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם