לא חסרים אתגרים בניהול מעבדת סלולר, במיוחד בישראל. שינויים טכנולוגיים צצים כמו פטריות אחרי הגשם, וכל אחד עם מברג ומדריך מיוטיוב חושב שהוא יכול לפתור בעיות טכנולוגיות שדורשות ניסיון והבנה מעמיקה. מצד שני, אם תשים לב לששת הדברים הבאים, תוכל לוודא שהעסק שלך מתקדם בקלות, ולועס את כל האתגרים והבלת״מים הללו בלי להזיע לשנייה.
מקצועיות ואחריות
אם תשאל את הלקוח הממוצע מה הכי חשוב לו במעבדת סלולר הוא יגיד לך מיד: שיהיו אחראיים וסופר מקצועיים. הטלפון שאנחנו מתקנים הוא כנראה הדבר הראשון שהם פותחים בבוקר והדבר האחרון שהם רואים לפני השינה. מתיקונים בסיסיים כמו החלפת מסך אייפון 14 ועד להרכבות הכי מסובכות – זה התפקיד שלך כבעל מעבדת סלולר, לבצע את העבודה המקצועית, המדויקת והאחראית ביותר.
תקשורת עם הלקוח
הדרך הקלה ביותר לשמור את הלקוחות שלך מרוצים עוברת בדבר מרכזי אחד: תקשורת. לשקף להם את התהליך, האתגרים, והעלויות שכלולות בדרך, מא׳ ועד ת׳ בלי לפספס כלום, זה ייתן להם הרגשה שהם שותפים מלאים להחלטות. בתמורה הם יהיו רגועים בהרבה ויסמכו עליך יותר.
נראות ומקצועיות
אם חושבים על מסעדה מעולה, התמונה הראשונה שעולה לנו בראש היא בדרך כלל של מקום מעוצב ויפה, אז למה זה לא המצב בחנות סלולר? הלקוחות שלך רוצים להרגיש שהם נכנסים למקום שלוקח את עצמו ברצינות, והדרך הקלה ביותר להראות להם את זה, היא באמצעות חנות מסודרת ונקייה שנותנת תחושה של מקצוענות.
שיווק זה הכל
יש חנויות שנפתחות ונסגרות, ויש כאלו שמחזיקות שנים. בדרך כלל ההבדל נעוץ בשיווק. בין אם אתה חנות קטנה או גדולה, חשוב לא לפספס בפרסום במקומות רלוונטיים כמו מקומונים ועמודי פרסום שונים, ולא לשכוח לצאת מדי פעם בפרסום או מבצע יזום שימשכו לקוחות חדשים.
שילוב עיסוקים
אם קיבלת לקוח או שניים בחייך אתה כבר יודע שהם תמיד מחפשים ״עוד איזה משהו קטן על הדרך״ מלבד התיקון של המסך. בעוד מגינים, סטנדים, אוזניות ומטענים הם מוצרים שימושיים, תמיד שווה לחשוב על הרחבת סל השירותים והמוצרים עוד קצת. מבובות פופ ועד לציוד מחשוב, צעצועים, ואפילו ערכות קריוקי – הרחבת סל המוצרים של החנות יכולה להיות דרך מעולה לייצר קהל לקוחות חוזר והגדלת המחזור החודשי.
לוקשיין לוקשיין לוקשיין
תנועת הולכי רגל וקירבה לחנויות אחרות, זוהי דרך בטוחה לוודא שאנשים מודעים ומכירים את המעבדה שלך. הרבה פעמים תיקון סלולר הוא דבר שעושים ׳׳על הדרך׳׳ בין הקניות בסופר, לסידורים בשכונה. גם אם מדובר במעבדה ותיקה עם קהל קבוע, תמיד משתלם לבדוק האם מקומות עם תנועה חזקה מתפנים בקרוב, ולשמור עין פקוחה על שלטי ״להשכרה״ באזורים השווים.
מה שמבדיל את המקצוענים מהשאר
הרבה אנשים נכנסים לתחום הסלולר במחשבה שהוא קל וריווחי, ושוכחים בדרך את המקצוענות, השיווק, הנראות או התקשורת עם הלקוח. בעזרת תשומת הלב החדשה שלך לפרטים האלו, תבטיח את הקידום של העסק שלך, ותפתח אותו להיות מעבדת הסלולר הטובה ביותר באזור.