הכירו את מבצעי האונליין של חברת הוט

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

חברת הוט נחשבת לאחד מספקי התקשורת המובילים בישראל. החברה מעניקה שירות בכל תחומי התקשורת, ולא משנה לאיזה שירות אתם זקוקים תוכלו לקבל אותו דרכה. מחירי השירותים הללו עלו לא מעט בשנים האחרונות, ודווקא בגלל זה חשוב שתכירו את המבצעים של חברת הוט שיאפשרו לכם לקבל שירותי תקשורת מקיפים שיענו על הצורך שלכם במחיר נוח. 

 

הצטרפות לשירות של חברת הוט

עוד לפני שנתחיל נספר לכם שכדי לקבל את כל אחד מהמבצעים שעליהם תקראו כאן כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להיכנס אל הוט הצטרפות. כאן תוכלו לראות את הפירוט המלא של מבצע, המחיר שלו וכמובן הדרכים בהן תוכלו לפנות אל נציגי השירות ולקבל מענה. מומלץ לקרוא את הפרטים של כל המבצעים כדי שתוכלו לבחור בסופו של דבר את המבצע שהכי מתאים לכם.

הצטרפות לשירות של חברת הוט

טריפל סיבים אופטיים

השירות הראשון שעליו נדבר הוא טריפל סיבים אופטיים. הרכיב המרכזי במבצע הזה כפי שניתן להבין מהשם שלו הוא קו אינטרנט שמבוסס על סיבים אופטיים מה שאומר שהוא יהיה מהיר במיוחד. מלבד קו האינטרנט השירות הזה גם כולל מגוון רחב של ערוצים פתוחים, תשתית אינטרנט במהירות של 1000 מגה, וכמובן קו טלפון שבו תהנו משיחות לניידים ונייחים ללא כל הגבלה בכל רחבי הארץ.

טריפל סיבים אופטיים

טריפל מדורג

השירות הזה בדומה למבצע הקודם גם הוא מעניק לכם אינטרנט במהירות חסרת תקדים של 1000 מגה אולם יש בו עוד כמה רכיבים. הטלוויזיה שלכם תהנה מכך שכל הערוצים יהיו פתוחים בה, יחד עם סטרימר/יוזר שתלוי כמובן בתמיכת הטלוויזיה שלכם. גם כאן אנחנו דואגים לכם לשיחות בארץ בלי שום הגבלה, לניידים או נייחים. המחיר של המבצע הזה יהיה החל מ69 ₪ בלבד.

 

מבצעים על אינטרנט

לרוב האנשים הדבר הכי חשוב הוא כמובן קו אינטרנט. בחברת הוט מודעים לצורך הזה ולכן מעניקים לכם חבילת אינטרנט שלא כוללת שום דבר מלבד הקו הזה, אבל במחיר משתלם במיוחד. החבילה יכולה להגיע בשלוש רמות שונות של 300 מגה, 600 מגה ו1000 מגה, כאשר המחיר ההתחלתי של כל אחת מהחבילות הוא 49 ₪ בלבד למשך שלושה חודשים.

המחיר של החבילות עולה לאחר שלושה חודשים, אולם חברת הוט מאפשרת לכם לקבל את החבילה הזו ללא כל התחייבות כך שברגע שאתם רוצים לבטל את החבילה תוכלו לעשות את זה ללא כל עלות.

 

לסיכום

מחירי התקשורת בישראל עלו בתקופה האחרונה, ודווקא בגלל זה ההמלצה שלנו היא לפנות לחברת הוט ולקבל ממנה שירותי תקשורת במחירים חסרי תקדים. המבצעים של החברה כוללים קו אינטרנט מהיר, קו טלפון, כבלים לטלוויזיה ובקיצור כל מה שאתם צריכים כדי להנות משירותי תקשורת מקיפים במחיר שלא יקרע לכם את הכיס. כל מה שנותר לכם זה פשוט להרים טלפון לנציגי החברה.

הכירו את מבצעי האונליין של חברת הוט

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם