ארגונים רבים עושים שימוש במערכות מידע מתקדמות שמאפשרות להם לנהל את הפעילות היומית באופן שוטף. מדובר בעובדה ידועה עבור וותיקים בתחום, אך מי שמקימים עסק חדש, עשויים שלא להכיר בה מקרוב. מדריך זה יציג בפניכם את 2 מערכות המידע הנפוצות ביותר, כדי שכל אחד יוכל להכיר בהן מקרוב ולהטמיע אותן בעסק.
מערכות מידע – ההגדרה
חשוב שתכירו את ההגדרה של מערכות המידע, רגע לפני שאלה יוצגו בפניכם. נציין שמדובר במערכות שמאפשרות לסנכרן את המידע שמועבר בארגון. כידוע, מדובר בכמויות עצומות של מידע, כך שהתהליך צריך להתבצע באופן מסודר. שכן, כך ניתן להפיק את המירב מהידע הקיים. בחרנו להתמקד ב – 2 מערכות מידע נפוצות שמבצעות את ההליך הזה ודואגות לכך שכל אגפי הארגון יפיקו תועלת אחד מהשני.
ZOHO
תכירו את מערכת ניהול קשרי הלקוחות שידועה כמובילה ביותר בעולם. אתם עשויים להיות מופתעים כעת, כשתגלו שהיא נמצאת בבעלות של חברת טכנולוגיה הודית שמאגדת כל מיני מוצרים ושירותים. בחרנו להתמקד במערכת ה – ZOHO CRM שנחשבת לעיקר הפעילות של החברה. זו מתאימה לחברות קטנות ובינונית שרוצות להתנהל מול הלקוחות על הצד הטוב ביותר.
שכן, המערכת מעניקה אפשרות מעקב מתקדמת. חשוב לציין שהמערכת אינה מוכרת מספיק בישראל, משום שהחברה ההודית שיווקה רק לאחרונה את המערכת שתומכת בשפה העברית ודאגה לשירות לקוחות מתקדם ואיכותי. נזמין אתכם ללחוץ הקישור הבא, כדי שתקבלו את המידע המלא על מערכת ואפשרויות ההטמעה שלה: https://crmers.co.il.
MONDAY
אי אפשר לעסוק במערכות מידע מבלי להציג את מאנדיי שפותחה כאן, בישראל. זו נחשבת למערכת ניהול משימות נוחה במיוחד שמשלבת בין הניהול השוטף לקליטת נתונים דינאמית. המשתמשים שלה יוכלו להעיד על קלות השימוש בה. שכן, ניתן להתחבר אליה מכל מקום ובכל זמן. לצד זאת, השימוש בה כולל את האפשרויות הבאות:
- סביבה שיתופית שמאפשרת לגורמים חיצוניים להצטרף
- מבצעת אוטומציות ותהליכי עבודה
- מייצרת רצף עבודה אחיד
כך תבצעו הטמעת מערכות מידע
סביר להניח שאתם תוהים כעת איך תוכלו לבצע את ההטמעה של המערכת הנבחרת בארגון שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שמדובר בתהליך שמצריך ליווי מצד יודעי דבר בתחום. הכוונה לאנשי מקצוע שמכירים במערכת שבחרתם והם יוכלו לא רק להתקין אותה, אלא גם להדריך אתכם בכל הנוגע לשימוש בה. שכן, יש דברים בסיסיים שעליכם להכיר מקרוב, טרם ההתנהלות עם המערכת.
מילים אחרונות לסיום
הטמעה של מערכות מידע בעסק מתבצעת לרוב תוך שימוש במערכת ה – ZOHO או MONDAY. בשלב זה אתם מכירים במערכות הללו מקרוב, כך שנותר לכם רק לפנות לגורם מוסמך שיסייע לכם בהתקנה ויסביר לכם אודות הפונקציות השונות. נאחל בהזדמנות זו שתבצעו בחירה נכונה שתאפשר לכם לנהל את הארגון במקצועיות.