קידום אורגני ברשת וחשיבותו בעידן הטכנולוגי

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

אם אי פעם פתחתם עסק או שהייתם צריכים לשווק מוצר מסוים אתם יודעים כמה קשה לפנות לקהל במאה ה21 כשהכל מצד אחד כל כך קל ונגיש מצד שני מלא במידע מכל מיני נושאים, מה שגורם לקושי בלהבליט את המוצר שלך. לכן כדי להצליח בשיווק האינטרנטי חשוב לדעת איך לבצע תהליך של קידום אורגני ברשת, או בצורה יותר ספציפית, במנוע החיפוש הנפוץ ביותר, גוגל. ישנם כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להביס את האלגוריתם של גוגל ולגרום לאתר שלכם להופיע בעמוד הראשון. 

 

קידום האתר בצורה אורגנית

כדי שהאתר שלכם או הלינק שאתם רוצים שיופיע יהיה במקומות הראשונים כאשר הגולשים מחפשים דברים דומים במנוע החיפוש צריך לעבוד על האלגוריתם של גוגל, קידום אורגני בגוגל של האתר עושה זאת ומראה את האתר שלכם כתוצאה ראשונה. יותר משני שליש מהתוצאות מופיעות ראשונות בצורה הזו. יתרון מאוד גדול לדרך זו של קידום האתר שלכם הוא בכך שהוא חינמי. קידום אתר בצורה אורגנית היא לא מודעה ממומנת.

 

השלב הראשון בקידום אתרים

חברת דיגיטל מציעה כמה שלבים שיש לעשות ולהבין כדי שתוכלו לקדם את האתר שלכם ללא כל תשלום ובצורה קלה. ראשית, התוכן של האתר שלכם צריך להיות איכותי ובנוסף יש להבין את כל הנתונים הקשורים לתוכן של האתר. כלומר, כמה פעמים בממוצע בגולשים מחפשים מילות מפתח עיקריות שיש באתר שלכם. לאחר מכן, אתם צריכים להבין באיזה קונטקסט האתר שלכם צריך להופיע, לדוגמה אם אתם מקדמים הסעות יש לבדוק שאתם מתפרסמים בסוג ההסעות הנכון, מוניות ולא אוטובוסים למשל.

 

השלב השני

האלגוריתם של גוגל בודק כמה דברים בכל אתר ולפיכך בוחר היכן למקם אותו. לכן, יש לשים לב למספר דברים נוספים. מאוד חשוב לבדוק שאם אתם מוכרים משהו באתר אז הרכישה מתבצעת בצורה בטוחה ואמינה, בין אם מדובר בביטחון מידע בעזרת כלים אמינים כמו pay pal או שימוש בכלים שונים. בנוסף צריך לבדוק שהעיצוב והמבנה של האתר נוח למשתמש ונעים לעיניו של הגולש. אם האתר מסודר וניתן למצוא בקלות מידע גוגל ימקם את אתרכם במיקום גבוה יותר.

 

השלב השלישי והאחרון

אם עשיתם ובדקתם את כל מה שכתבנו לעיל, כמות הפעמים שגולשים לוחצים על הקישור לאתר שלכם צריך להיות גבוה, וככל שמספר זה גבוה יותר, גוגל ממקם אתכם במיקום גבוה יותר. לכן מאוד חשוב ליצור אווירת גלישה ונוחיות מרבית עבור המשתמש, כך גוגל ישים לב לאתר שלכם וידע למקם אותו גבוה בעמוד הראשון של החיפוש.

 

לסיכום

אם אתם רוצים שהאתר שלכם יופי בין המקומות הראשונים בעמוד הראשון ואינכם רוצים לשלם לפרסומות, קידום אורגני בגוגל היא תכנית מצוינת בשבילכם. חברת דיגיטל תוכל לעזור לכם לבנות את האתר שלכם בצורה הכי נכונה שאפשר. שימו לב תמיד לשים דגש על כל השלבים כדי שגוגל יבחר באתר שלכם ותוכלו להנות משפע של גולשים באתר שלכם בפער מאחרים כל חודש.

חברת דיגיטל

 

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם