פרסום בדיגיטל לריהוט עתיק – צ'ק ליסט

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

אחד היתרונות של פרסום בדיגיטל בא לידי ביטוי בכך שנהיתן בין היתר להשתמש בו על מנת למכור סוגים שונים של רהיטים. במאמר הבא נסביר איך זה בא לידי ביטוי אם מנסים למכור ריהוט עתיק ואיך יודעים איזה מחיר לקבוע

האינטרנט מציע המון מקומות שבהם מוכרים וקונים יכולים להיפגש. בנקודות המפגש הללו, המוכרים והקונים בדרך כלל חולקים תחומי עניין משותפים ואף יכולים להחליף דעות וחוות דעת. בנוסף, ברוב המקומות ניתן ליצור מערכת יחסים נוחה של מכירת וקניית רהיטים מכל סוג – כולל ריהוט עתיק ומיוחד.

השאלה המתבקשת היא איך משתמשים בפרסום בדיגיטל על מנת לפרסם ריהוט עתיק וכדי לדאוג שהמידע יגיע אל קהל היעד המתאים. לאחר מכן, צריך לחשוב איך לתמחר ריהוט עתיק מכל סוג ולהביא בחשבון גם שיקולי שילוח והובלה בצד של הלקוח.

 

דבר ראשון: איך מפרסמים

הדבר הראשון שעושים כאשר רוצים להשתמש בדיגיטל על מנת לפרסם ריהוט עתיק היא לבחור פלטפורמה מתאימה. אפשרות אחת היא לפרסם מודעה מסודרת ורשמית באתרים שמתמחים בכך, בעוד אפשרות אחרת היא להשתמש ברשתות חברתיות. לכל אפשרות יתרונות וחסרונות אחרים, אך ניתן גם לשלב ביניהן.

עוד דבר שחשוב לעשות הוא להתאים את סוג הפרסום והפלטפורמה לאופי של המוצר. כך למשל אפשר לנסות למכור ארון הזזה מעץ סנדוויץ דרך קבוצות פייסבוק להורים או לאנשים שמחפשים פתרונות אחסון, אבל למכור מוצרי ריהוט גן לזוגות צעירים או שוכרי דירות עם מרפסות. פילוח מדויק של קהל היעד לפי סוג הריהוט העתיק יגדיל את סיכויי ההצלחה ויחסוך לכם זמן וכסף.

 

דבר שני: קביעת מחיר

בשלב הבא צריך לקבוע את המחיר עבור הריהוט העתיק שאותו מוכרים. בשביל לקבל מידע רלוונטי, בודקים למשל כמה עולה ריהוט כזה כאשר הוא חדש ומה טווח המחירים בקטלוגים של החברות שמתמחות בו. לאחר מכן, בודקים כמה עולה ריהוט דומה באותה פלטפורמה שבה בחרנו לפרסם את המודעה.

עם זאת, הטעות הנפוצה היא להסתכל רק על תג המחיר הרשמי – אך לא על המחיר שבסופו של דבר סוכם בין המוכר לבין הקונה. אז כדי לא לעשות טעות כזו, שווה להמשיך להכין את שיעורי הבית ולהביא בחשבון עוד כמה שיקולים.

 

דבר שלישי: לוגיסטיקה

מאוד כדאי לנסות להגדיל את סיכויי ההצלחה של פרסום בדיגיטל לריהוט עתיק על ידי התייחסות להיבט הלוגיסטי. אם רוצים שקהל היעד והקונים ירגישו בטוחים, כדאי לפרט עבורם איך בדיוק אפשר לאסוף את הרהיטים, במה זה כרוך וכמה זה עולה.

לסיכום, פרסום בדיגיטל יכול להתאים פחות או יותר לכל מטרה. אם משתמשים בו כדי למכור רהיטים בצורה פרטית או מסחרית, כדאי לבחור נכון פלטפורמה ולהתאים את המסר לקהל היעד הפוטנציאלי.

 

איש מצביע על מחשב נייד

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם