כיצד מקדמים אתר באופן אורגני

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

היום כל בעל עסק יודע שהעובדה שהוא מחזיק באתר איננה מספיקה בפני עצמה. למרות היתרונות הרבים שיש לאתר אינטרנט בתור כלי פרסומי, המידע הרב שיש ברשת גורם להרבה מאוד אתרים לטבוע בים המידע. לא מעט גולשים שכבר מחפשים את המוצר שלכם, פשוט לא יוכלו לראות את האתר שלכם עקב קיומם של אתרים אחרים, אלא אם תבצעו קידום אתרים.

 

קידום אתרים

כאשר מדברים על קידום אתרים, חשוב להבין שיש שני סוגים מרכזיים של קידום אתרים. הסוג הראשון הוא קידום אתרים פשוט יותר, והוא דומה לדרך שבה הפרסום עבד בעולם הישן. בקידום אתרים מהסוג הראשון אתם משלמים לחברה של מנוע החיפוש, כמו חברת גוגל למשל כסף, ובתמורה היא שמה את האתר שלכם במקום גבוה בתוצאות החיפוש.

לדרך הזו יש כמובן את היתרונות שלה, אולם יש לה כמה חסרונות מרכזיים, מה שכמובן דורש מאיתנו למצוא דרך נוספת לקידום אתרים. הדרך הזו נקראת קידום אתרים אורגני, ואנחנו https://www.masamedia.co.il כאן כדי לספר לכם עליה.

 

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני, כפי שניתן להבין מהשם שלו, הוא קידום אתרים שנעשה באמצעות בנייה של האתר בצורה מסוימת, ולא על ידי תשלום ישיר למנועי החיפוש השונים. היתרון בקידום האורגני הוא שאתם חוסכים את הצורך לשלם את הכסף לחברה שמפעילה את מנוע החיפוש, ובונים את האתר שלכם כך שהוא כבר יהיה מקודם בצורה אוטומטית. איך זה עובד? מיד תבינו.

 

איך פועל קידום אתרים אורגני

לכל חברה שמפעילה מנוע חיפוש, יש אלגוריתם מסוים שקובע מה יהיה הסדר שבו יופיעו תוצאות החיפוש השונות. האלגוריתם הזה למעשה קובע מי האתרים שיקבלו רמת חשיפה גבוהה ומי האתרים שיופיעו בתחתית הרשימה, ולא יזכו לקבל חשיפה. בקידום אתרים אורגני אנחנו למעשה פועלים בניסיון לענות על כל הדרישות של האלגוריתם על מנת לקבל רמת חשיפה גבוהה.

 

הטמעה של מילות מפתח, מדיה וקישורים

הדבר הראשון שאותו עושים בקידום אתרים אורגני, הוא שילוב של מילות מפתח באתר שלכם. בכל תחום, האלגוריתם פועל בצורה כזו שהוא מחפש את מילות המפתח של התחום שמוגדרות מראש. תדירות ההופעה של מילות המפתח זה מה שיקבע את תוצאות החיפוש, כך שככל שיופיעו אצלכם יותר מילות מפתח כך האתר שלכם יקבל דירוג גבוה יותר בעת החיפוש.

בנוסף, האלגוריתם נותן עדיפות לאתרים שבהם יש קישורים וחומרי מדיה שונים. אם נמלא את האתר שלנו בתכנים שעונים על הדרישות הללו, למעשה נגרום למנוע החיפוש לתת לנו דירוג גבוה בצורה אוטומטית, בלי ששילמנו שקל אחד לחברה שמפעילה את מנוע החיפוש.

 

לסיכום

קידום אתרים אורגני הוא כלי שמאפשר לכם בתור בעלי עסקים לענות על הדרישות של מנועי החיפוש השוני כדי להגיע לרמת חשיפה גבוהה יותר. בעזרת אנשי מקצוע תוכלו לשפר את האתר שלכם במהירות.

לקדם אתר אינטרנט

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם