בניית אתרים – כל מה שרציתם לדעת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

הטכנולוגיה של העשור האחרון התפתחה פלאים וכיום, כשאנחנו רוצים לעשות שופינג, אנחנו כבר לא רצים לקניון כמו בעבר. בלחיצת כפתור, נוכל למצוא את המוצרים שאנחנו רוצים, לבדוק מה המחיר וגם להזמין אותו עד לפתח ביתינו בלי הרבה מאמץ. רוצים להקים אתר? אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת.

 

להתחיל מההתחלה

בניית אתרים הוא תחום חדש ונחשק בשנים האחרונות. חשוב להבין שהקמת אתר לא מסתכמת אך ורק בבנייתו. אתר כולל בתוכו צרכים נוספים. https://realmedia.co.il

אם בסניף יש מחסן כחלק מהחנות, אז באתר יש צורך במחסן שמוציא סחורה לכלל הלקוחות הרוכשים. כאשר מדובר על חברה גדולה, לרוב פותחים בתוך מחסן הסחורות הראשי, חלק המיועד לאתר וממנו מוציאים את הפריטים ללקוחות.

מעבר לנושא המחסן, שירות הלקוחות של האתר מקבל נפח אחר לגמרי, היות וזה המקום היחיד בו הלקוח פוגש באינטרקציה אנושית, בשונה מהחנויות, בהן יש מוכר שעוזר בתהליך.בנוסף לכל אלו, יש את נושא המשלוחים ועבודה מול חברות השילוח. יש לייצר מוצרי אריזה איכותיים שישמרו על המוצר גם במחסני החלוקה של חברות השילוח וחשוב גם לגלם את העלויות.

החלק האחרון ואולי הכי חשוב, הוא לבחור את הפלטפורמה בה תעבדו, לוודא שהיא מתממשקת לתוכנות פנים ארגוניות ובקיצור, שכל הממשקים יוכלו לעבוד בצורה תקינה ועם כמה שפחות תקלות.

 

איך יודעים עם איזו פלטפורמה לעבוד?

אם מעולם לא הקמתם אתר, אתם לא מגיעים מתחום האיקומרס או השיווק הדיגיטלי ותאכלס, זה המגע הראשון שלכם בתחום, כדאי להיעזר ביועץ, או לחלופין לשכור את שירותיה של חברה מובילה בתחום ועם נסיון רב, שתוכל לדייק אתכם ואת הצרכים שלכם.

קיימות פלטפורמות שונות להקמת אתר, בניהן Magento, Shopify, WooCommerce ויש פלטפורמות נוספות ואיכותיות, אך פחות נפוצות בישראל. לפני תחילת עבודה עם ממשק, חשוב לוודא שהוא מתאים לצרכים שלכם, להיקף המכירות הצפוי, לוודא שהפלטפורמה יכולה לממש את החידושים והשאיפות שלכם לפחות לשנתיים הקרובות ושהיא ידידותית בקרב מנועי החיפוש.

 

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

שאלה מצויינת. חשוב שתבדקו טוב את החברה איתה אתם בוחרים לעבוד, בעיקר משום שמאתגר להחליף ולשנות חברות פיתוח. תחשבו שבסופו של דבר בניית אתר מתבצעת על ידי קוד ומי שכתב את הקוד ידע הכי טוב איך לבצע טיפול בבעיות או בבאגים וגם, לעשות פיתוחים חדשים.

בנוסף, חשוב לבחור בחברה לבניית אתרים שתדע לבנות את האתר ידידותי למנועי חיפוש, כדי שלאחר העלייה לאוויר, תוכלו לעשות קידום אורגני וממומן בקלות.

 

לסיכום

לפני החלטה על פלטפורמה לבניית אתרים וחברה לבניית אתרים, חשוב לבדוק שאכן הם עונים על כל הצרכים והרצונות שלכם. חשוב לבחון גם התממשקות לתוכנות פנים ארגוניות וגם אפשרות להתממשקות חיצונית. בנוסף, חשוב לבחור בחברה לבניית אתרים עם נסיון ולבדוק את האתרים של לקוחותיה השונים.

בנייה, אתרי אינטרנט

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם