איך אינטרנט כשר יודע מה לסנן?

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

מכירים את שורת האיקסים המסננת תוכן בלתי ראוי במהלך גלישה באתר אינטרנטי? לוחצים על סרטון והוא לא נפתח כחלק מהגדרות הסינון שלכם? עניתם בחיוב? אתם 'בפרשה' ובחרתם ברמת סינון גבוהה כדי ליהנות מגלישה בטוחה ברחבי הרשת.

 

אם אתם שואלים את עצמכם אילו שיטות סינון פועלות במטרה לזקק לכם תכנים ולהגיש לכם קמח מנופה ככל האפשר, הפוסט הזה עשוי לענות לכם על כמה מהשאלות שמנקרות לכם כשאתם נתקלים במנגנון סינון מתוחכם. איך אינטרנט כשר יודע מה לסנן? תשובות בפנים.

 

שיטות לסינון תכנים באינטרנט

שיטות הסינון לתוכן אינטרנטי לא נולדו רק עבור הציבור הדתי. יש מדינות בהן הסינון נכפה על התושבים וכולל הדרת מידע על ישראל, ארה"ב וכדומה. נוסף על כך, גם בחברה הכללית קיימת מודעות לנזקים הכרוכים בצפייה בתכנים בלתי הולמים בעיקר בקרב ילדים ובני נוער, כך קיימות אפשרויות סינון בשיטות שונות עבור מגוון מטרות.

האינטרנט הכשר הינו כינוי לשירותי גישה לרשת המוצעים בצורה מסוננת ומנוטרת ומאפשרים לגולש הדתי והחרדי לצרוך מידע ולבצע פעולות מבלי להיחשף לתכנים שאינם עולים בקנה אחד עם דרישות ההלכה.

קיימות רמות סינון שונות בהתאם לבחירת המשתמש. חברת וייסטק לדוגמה, מאפשרת לבחור על סקאלת רמת ההגנה אחת מ-8 רמות שונות: החל מגלישה לאתר בודד בלבד ללא דפדפן ועד להגדרות אישיות של חסימה. לבדיקת רמת ההגנה המתאימה לכם היכנסו לאתר https://wtec.co.il. להלן אפשרויות סינון שונות:

מרשתת

סינון באמצעות ספק אינטרנט ייעודי

ספקי האינטרנט המעניקים שירות אינטרנט בישראל הם: רימון, אתרוג, נט-צח, נטפרי ונתיב בשיתוף אקספון.

 

סינון אינטרנט מבוסס שרת

שילוב של בינה מלאכותית עם בינה אנושית המאפשרת סינון אינטרנט של אתרים ברמת השרת הספציפי.

 

סינון מבוסס תוכנה

סינון המתבצע באמצעות התקנת תוכנת סינון על מחשב ספציפי בלבד. שיטה יעילה אבל מוגבלת כיוון שאינה מסננת את הרשת אלא את המחשב בלבד.

תוֹכנָה

נטפרי שיטת הסינון

חברת נטפרי מציע שיטת סינון הכוללת סינון של טקסטים, אתרים, תמונות, סרטונים וקבצי שמע. הסינון מתבצע בצורה אנושית באמצעות עובדים לא יהודיים וכן בשימוש באלגוריתם מיוחד הסורק טקסטים ומנסה לאחר תכנים שאינם תואמים את הגדרות הצניעות וההלכה שנקבעו על ידי החברה.

שיטת הסינון פועלת בסגנון "רשימה לבנה", כלומר, ברירת המחדל של שיטת הסינון היא כל האתרים סגורים חוץ מרשימת אתרים שנבדקו. סינון התכנים מתבצע בהכוונת ועדת רבנית הקובעים תקנון מוגדר לגלישה בטוחה עבור משתמשים המעוניינים ברמת סינון גבוהה ושמירה מתכנים ממכרים.

 

וייסטק- מי אנחנו?

וייסטק היא חברה מתקדמת למתן פתרונות סינון כשר עבור הציבור החרדי והדתי. החברה מספקת מסלולי סינון, טלפונים כשרים, סמארטפונים מסוננים, אביזרי תקשורת, נגנים וציוד היקפי. אשר וייס, הבעלים, מנהל את האתר ואת החנות הפיזית במודיעין עילית מתוך תודעת שירות גבוהה ובלתי מתפשרת ורצון לספק לכל משתמש רמת הגנה מקסימלית בהתאם להעדפותיו.

אינטרנט כשר

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם