מושגים חשובים ב WEB DEVELOPMENT

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

אם גם אתם חושבים להשתלב בעולם הטכנולוגיה של WEB DEVELOPMENT או שאתם פשוט רוצים לקבל שירות של פיתוח אתר או אפליקציה מהמומחים בתחום הזה, יש כמה מושגים שכדאי לכם להכיר. העניין הוא שאם רק תגיעו אל חברה שמפתחת אפליקציות ולא תדעו דבר וחצי דבר על עולם המושגים שאיתו היא עובדת, יהיה לכם קשה מאוד להבין האם אתם במקום הנכון והאם אתם עומדים מול המומחים. לכן אחד מהברים הכי חשובים שצריך לדעת כאשר מדברים על פיתוח, זה המושג: רספונסיבי. בשנים האחרונות אנחנו שומעים את המושג הזה ללא הרף והמשמעות שלו היא התאמת האתר שאנחנו מפתחים למכשיר שבו עתידים להפעיל אותו. זה מושג חשוב ביותר שכן בימינו נעשה שימוש הולך וגובר לא רק באתרי אינטרנט, אלא בעיקר באתרים שמותאמים למכשירים הניידים, וגם, כמובן באפליקציות שונות.

אישה מקלידה תוכן/

CMS – ניהול התוכן

בין אם מדובר על פיתוח של אתר, אפליקציה או כל דבר אחר, אין ספק שהבסיס הוא התוכן. את התוכן הזה צריך לנהל, לעדכן ולשנות, ולשם כך אנחנו צריכים מערכת לניהול תוכן שעונה לשם CMS. בעזרת מערכת שכזו מזינים למעשה אינספור נתונים חשובים כמו עדכוני תוכן, כתובות, חדשות ואפילו מבצעים. מושג נוסף שרצוי להכיר כבר בתחילת הדרך הוא: BACKEND כלומר, האזור של האתר אשר אינו חשוף לעיני הגולשים. ברוב המקרים האזור הזה כולל מידע רב הקשור למבנה האתר וליישומים השונים שיש בו.

האם כדאי להשקיע בלימודים בתחום הזה?

אם אתם נמצאים היום בשלב שבו אתם מנסים לבחור את התחום הנכון לכם ללמוד, ואם אתם אנשים טכנולוגיים, טבעי שתחשבו גם על לימודי WEB DEVELOPMENT. למעשה מדובר על תחום שיש בו ביקוש רב מאוד, כך שאם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שאחר שתלמדו את הנושא הזה לא תחסר לכם עבודה. מצד שני, יש היום הרבה אנשים שכבר למדו את התכנות הזה כך שאתם יכולים לצפות גם לתחרות לא קלה. בנוסף לכל אלה, במידה ואתם כן בוחרים ללמוד את הנושא הזה ולהרחיב בו את הידיעות שלכם, אין ספק שכדאי יהיה ללמוד במקום הכי טוב שקיים. לכן, בין אם מדובר על קורס בסיסי שאתם רוצים לעשות ובין אם הייתם רוצים לעשות קורס מעמיק ומתקדם יותר, טוב תעשו אם תחקרו תחילה את השטח. כך תדעו שאתם בוחרים בצורה נכונה וכי בסוף הלימודים תקבלו את כל הידע הדרוש לכם כדי להתחיל קריירה בענף הזה.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם