כיצד לשווק אפליקציה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ?
שתפו בקליק
כתבות אחרונות

אחרי שהיו לכם לא מעט דילמות החלטתם, בסופו של דבר, שאתם רוצים לפתח אפליקציה לעסק? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים לעשות הכול כדי שהלקוחות שלכם יהיו מודעים לכך, יורידו למכשירים שלהם את האפליקציה ויעשו בה שימוש. יתרה מכך, אחרי שהאפליקציה שלכם תהיה מוכרת ואחרי שכל כך הרבה אנשים יעשו בה שימוש, בהחלט יכול להיות שתוכלו להרוויח אפילו מהפרסום בה. לכן שווה להשקיע בנושא הזה וזו גם הסיבה שבגללה בעלי אפליקציות רוצים לדעת: איך משווקים אפליקציה ואיך מפיקים ממנה את הטוב ביותר?

מחשב ונייד

קידום ממומן – האם הוא יעזור לכם?

ממש כפי שאנשים שרוצים לקדם אתר יכולים לבחור באופציית הקידום הממומן, כך גם ניתן יהיה לקדם אפליקציה בעזרת קידום ממומן. זה עובד בדיוק כמו הקידום של האתר, כלומר, אתם מפרסמים מודעה שעולה כסף, אנשים רואים את המודעה, מורידים את האפליקציה למכשיר ומתחילים לעשות בה שימוש. השיטה הזאת מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש, אם כי חשוב להיות מודעים לכך שזו לא אופציה זולה. בנוסף, במקרה של שיווק אפליקציה בצורה כזאת יש לקחת בחשבון שברגע שבו תפסיקו לשלם על המודעה הממומנת, אנשים כבר לא יחפשו לעניין.

קידום אורגני – שווה להשקיע בו?

הדרך הנוספת שבה לא מעט בעלי אפליקציות בוחרים, היא לשווק את האפליקציה בעזרת קידום אורגני. אנחנו יכולים לראות שגם כאן, כאשר מדברים על קידום אורגני של אפליקציה מדברים על אותו סגנון של עבודה הדומה לקידום אורגני של אתר. כלומר, הרעיון הוא להתחקות אחר החיפוש של הלקוח, להבין מה הוא כותב ומה הוא מחפש כשהוא רוצה לקבל שירות שדומה לשירות שאתם יכולים לתת לו דרך האפליקציה. מדובר אומנם על דרך ארוכה יותר ולעיתים היא תיקח יותר זמן, אך מצד שני, קידום אורגני יכול לעזור לכם גם בשיווק האפליקציה.

האם אתם זקוקים לעזרה מקצועית או שתוכלו לעשות זאת לבד?

זה לא משנה באיזו דרך אתם חושבים לשווק את האפליקציה שלכם, כי מה שבטוח זה שאחרי שטרחתם להשקיע בפיתוח של יישומון, יש טעם לשווק אותו. לכן חשוב שתדעו שאין כל סיבה לדחות את הדברים ובהחלט כדאי להתחיל את השיווק כמה שיותר מהר, כי חבל על כל יום שעובר. אם חשבתם לרגע שכדאי שתעשו את השיווק הזה לבד, רק כדי לחסוך כסף, דעו שלרוב זו לא בחירה נכונה. העניין הוא ששיווק, בין אם זה של אתר, אפליקציה או של כל דבר אחר, זה משהו שדורש מומחיות. שיווק זו עבודה בפני עצמה ואנחנו יכולים לראות שיש לא מעט מומחים שעובדים בה. לכן, אם תוכלו לפנות אל חברה מקצועית שתיתן לכם שירות בתחום הזה ושבאמת תוביל לתוצאות הרצויות, למה לוותר על כך?

כמה יעלה לכם לשווק את האפליקציה?

קשה לענות על השאלה הזאת, כי זה תלוי בכמה גורמים שונים. זה תלוי בתחום שיש בתחום שבו עוסקת האפליקציה שלם אך זה תלוי, כמובן, גם בשאלה מי יבצע עבורכם את עבודת השיווק. כך או כך, כדאי שתדעו שההשקעה הזאת תשתלם לכם ואין ספק שמהר מאוד תראו שעוד ועוד משתמשים מורידים את האפליקציה ועושים בה שימוש.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם